søndag 14. juni 2009

Snart 500

Jeg registrerer at jeg snart har et slags jubileum ved at jeg snart runder 500 besøkende. Om den som er nr 500 gir meg et hint, kan det vanke en liten overaskelse i postkassen til den personen. Send meg din adresse på Hannest@live.no så får vi se hva som dukker opp i postkassen din om noen dager. Tusen takk for at dere besøker bloggen min, og kommenterer innleggene mine. Det er en stor motivasjonsfaktor for å drive blogg virksomhet. Jeg verdsetter alle mine besøkende like mye, og alle kommentarene.

6 kommentarer:

Nunne sa...

Dumt at det bare står 496 på mitt besøk :)
Neida, koselig å titte innom en ungdom som deg!
Alltid kjekt med nye fjes!

Hilsen fra Nunne...

Line Kristine sa...

Æ vart besøkende nr. 501, gitt... ;)

mimouna sa...

Ble 503 jeg. :o)

Ha en flott uke!

Hanne sa...

Men hvem ble nummer 500 da? Ingen som har meldt seg enda, kanskje den som var besøkende nr 500 ikke ønsker pakke i posten ;)

Nina sa...

Jeg ble nr 511, men siden ingen vil melde meg kan vi godt si at jeg var nr 500? Hehe :)

Takk for hilsen på bloggen min, du har ganske masse fint du også :) Litt mer erfaren strkker enn meg ser jeg ;)

Sølvis blog sa...

Gratulerer med 500 inlegg! Jeg ble nr 515.