fredag 21. januar 2011

VM genser 2011

Nå har pappa fått VM genseren, i god tid til VM i Holmenkollen. Det er ikke hver dag at pappa kommer med strikkeønsker, så da han sa han ønsket seg VM genseren så kastet jeg meg rundt og kjøpte garn med en gang. Vi er kjempe fornøyde både jeg og mottakeren. Skikkelig gøy når strikkeplagg sitter perfekt og at mottakeren blir fornøyd.

Snertern pappa.
Garn: Genseren er strikket i falk, og veier 960 gram.
Pinner: nr 4

Jeg festet strikk i brettekantet i livet.

Jeg er ekstra stolt over at jeg fikk til å montere genseren med symaskin. Har sydd for hånd tidligerre.

32 kommentarer:

Johanne Brekkevold sa...

Så kult Hanne:) For en kos pappa det ser ut som du har! Han ble virkelig flott i sin nye genser.

God helg!

Hygge-Strik sa...

Tillykke, det er en meget flot bluse du har strikket, den kan du godt være stolt af.

Anonym sa...

Skikkelig fin genser, og pappaen ser både stolt og fornøgd ut! :)

Fru Keilegavlen sa...

Kjempeflott gensar!! Utruleg flott arbeid, Hanne! Ønskjer deg ei fin helg.

Tino sa...

Så flott genser, kjempeflink er du!
Satt som et skudd på faren din gjorde den også, tenker han ble fornøyd.

Ønsker deg en fin helg!
Klem T

Epletreet sa...

Kjempefin genser du har strikket. Heldig han pappa´en din. Han ser jo flott ut:)

Rigmor sa...

flott genser og flott pappa. Han ser fornøyd ut :) Ha en flott helg :)

Sysleglad sa...

Kjempefin! Montere med symaskin, så lurt (og skummelt).

Vilma sa...

Han er hot !!!! er han enlig? hahahah

Smuk trøje Hanne , du er bare så skrap til det !!!!


Klem Vilma

Tove sin strikkeside sa...

En flott genser på en flott kar

sjante sa...

Så flott genseren er:D
Å så moro at du får konkrete ønsker.
Jeg skjønner hva du mener med å være stolt, jeg monterte jeg oxo før jul, og hadde ganske så mye nerver:D

Så ut for han var veldig fornøyd hvertfall:DDD
Ha ei strålende helg

Anonym sa...

1. Fantastisk flott genser
2. Fantastisk flott pappa
3. Fantastisk flott utsikt fra stuevinduet

Du kan være stolt og fornøyd med alt sammen ja!

God helg!!
Hilsen Inghild

Toril sa...

Utrolig fin ble den!
Skjønner godt at pappaen din er stolt :-)

wigdis sa...

Det ble en flott genser. Hadde jeg hatt en pappa som kom med strikkeønsker, så hadde jeg nok kanskje strikket jeg også, men det må ha vært litt av en jobb da.

Ha en fin helg.

Inger sa...

En skikkelig flott genser på en pappa som ser meget fornøyd ut :)

Ha en fin helg videre!

skb sa...

Du har ein heldig pappa :)

Shamu sa...

WOW, for en jobb!!

Maria sa...

Tenker både far og datter er stolte av den her ja.
Lekkert Hannne,å montert med symaskin å greier da. Gratulerer med en god jobb.

Line Kristine sa...

Et stykk veldig fornøyd pappa i en kjempefin genser! Well done, Hanne! :)

Monstermønster sa...

Så flott han ble i ny genser! Godt jobba!

Frk.Badegakk sa...

Gratulerer med litt av en strikkeinnsats!!!!! Flott pappa i flott genser!=D

Tani sa...

Gratulerer med et fantastisk arbeide! Genseren ser bare så fin ut, og pappa`n din er nok veldig fornøyd,se sånn ut fra bildene..Så flink du er ,Hanne!! Ha en flott søndag videre!

Seascape sa...

Kjempe fin genser, pappaen din kledde den :-)
Nydelig farger på teppe du la inn bilde av på Hobbyboden. Ha en riktig fin søndag.

Jane sa...

Gratulerer med vel gjennomført jobb! Kjempefin genser, og kjempefin pappa med ny genser :)
Jeg ble nå veldig inspirert kjenner jeg, jeg har lovet min bror en genser i lang tid, og han skal i tillegg jobbe i kollen under VM. Hmmmm.... rekker jeg det tro??

Judith sa...

Det må jeg si, for en jobb! Du er kjempeflink!

Unknown sa...

Så heldig pappa du har :)

Desirée sa...

Den satt jo som et skudd, og ble kjempefin!

Vi skal også på SkiVM så jeg tenkte å strikke oss luer iallefall, orker ikke gensere i år :)

Muffin sa...

Åh, så flott den ble, og den sitter jo som et skudd! Det er lett å se at pappan er stolt, og det har han jamen meg god grunn til! Ha det fint!

Siri @ Strikk og tøys sa...

Så kjekk og staut pappa og skikkelig flott genser og! Skjønner godt at både han og du er fornøyd :-) Så snilt av deg å stikke genser til han!

Daria sa...

hihi jaaa veldig snerten,snil du er...
og den passet han helt perfekt!!!

strikkedilla sa...

Så flott genseren ble. Har akkurat tatt en barnevariant av pinnene, men kan ikke blogge den før barnedåpen til mottakeren er over. Stolt pappa.

siwi sa...

Den ble skikkelig flott, kjekt når store prosjekter blir vellykka i størrelse ja, og så er det jo så kjekt å strikke til noen som blir glad for å få strikkeplagg!