søndag 30. august 2009

Award og utfordring

Da har jeg fått en kombinert award og utfordring av Tinos. Kjempe koselig det da, og spseilt koselig er det koselig å få en fra Tinos, siden jeg er en stor tilhenger av henne, og hennes blogg. Anbefaler at alle titter innom henne på http://ti-nos.blogspot.com/ De som goddtar utfordringen mottar også awarden nedenfor. Utfordringen er å fortelle ti ting om seg selv:

  • Jeg er enebarn
  • Til tross for at jeg er enebarn har jeg en "storesøster" og fire fantastiske bonus tantebarn
  • Jeg er mamma til katten Isak, og kaninen Hermine
  • Jeg er helfrelst fan av Skjærgårdsdoktoren og sex and the city
  • Lilla er yndlingsfargen min, og har alltid vært det. Da jeg gikk i barnehagen forlangte jeg at mamma farget alle mine joggedresser lilla.
  • Jeg har tidligere spilt dukketeater
  • Jeg samler på servietter
  • Jeg er hjelpepleier, sykepleier og nå går jeg videreutdanning, nemmelig master i helsevitenskap
  • Min yndlingsartisgruppe er a-ha.
  • Jeg lærte meg å strikke ved å strikke et babysett med genser, bukse og lue.

Nå sender jeg denne utfordringen videre til ti andre. Selvsagt er det frivillig om en ønsker å svare.

  • Raupunsel
  • Linda
  • Kristines hobbyblogg
  • Monstermønster
  • Beates englestrikk
  • MayM
  • Siws hobbykrok
  • Chocolatehead
  • Min lille verden
  • Judith sin strikkeblogg

Lykketil for dere som tar i mot utfordringen, og nyt awarden. Dere fortjener den alle sammen.

4 kommentarer:

Tino sa...

Så gøy at du tok utfordringen. En morsom måte å bli litt bedre kjent på.
Ha en fin dag videre :)

MayM sa...

Tusen takk for utfordringen Hanne. Jeg skal sende den videre til 10 andre som fortjener den og legger ut utfordringen i awardbloggen min

Brit Strikkenerd sa...

Gøy å lese at du samler på servietter. Det har jeg også gjort i stor stil, men det vokste meg nesten over hodet med tilsammen 10000!! Har enda mange mange lagret for jeg har jo ikke helt hjerte til å hive..

Toril sa...

Hehe..kjekt med slike avsløringer innimellom!

Settet til dukken i forrige innlegg var forresten kjempefint :-)