mandag 31. august 2009

Selbusokker til baby

Jeg må skryte litt av meg selv. Jeg har nemmelig blitt flink til å bruke fra garnlageret mitt i stedet for å kjøpe nytt. Jeg har også blitt flinkere med UFO slankingen. Fortsetter det slik lover det bra. I dag har jeg fått ferdig en nytt UFO prosjekt, nemmelig et par babysokker. Det er deilig med alt som er unnagjort, både smått og stort. De er også strikket i garn fra lageret, så jeg har virkelig slått to fluer i en smekk i dag, både garnlager- og UFOslanking. Er virkelig fornøyd med dagens innsats.

Det eneste dumme med disse sokkene, noe som var delvis min feil, er at de er litt for små til å passe føttene til mitt nydelige prinse "tantebarn". Neste gang strikker jeg dem i litt tykkere garn, og kanskje med tykkere pinner. Time will show.

11 kommentarer:

-Anette- sa...

"Var det meg Hanne? Er så mange Hanne på hobbyboden så jeg må bare spørre? Vil ikke ta gleden på forskudd :P"

SV: Ja, stemmer nok det du =) Gratulerar så mykje!

shygirl sa...

Heisann!
Gratulerer med 2000 bloggbesøk og tusen takk for en morsom award. :-))
De selbusokkene var jo bare helskjønne og jeg likte veldig got fargene sammen. Så kjedelig at de ikke passet den de skulle, da. Du får selge dem eller vente på at noen med mindre føtter dukker opp. Hehe :)) Du er iallefall enda en ufo mindre og det er jo knallbra. :-))))
Ha en flott uke! :-)

Chatrine sa...

F lotte sokker! De kommer garantert til å varme noen søte små baby føtter!

Tino sa...

Det var nydelige selbusokker i flotte farger!
Hyggelig om jeg kan være til inspirasjon :) Det var gjennom andres blogger jeg ble inspirert bla til å male om møbler, og å sette pris på gamle ting. Så det er veldig hyggelig at vi kan være til inspirasjon for hverandre.
Ha en super uke!

Hilde C. sa...

For noen skjønne og nusselige selbusokker :-)

charlotte sa...

For noen nydelige sokker, flott mønster og fine guttefarger!
Ha ei fin uke!

Rapunsel sa...

Nusselige til små nusselige tær.
Jeg har forresten blogga for syns skyld...

Merete sa...

Shønne itj kåss du har tia t alt æ! :)

Hannes hage sa...

Hellandussen ,så skjønne!

chocolatehead sa...

Nusselige sokker!

Tusen takk for awarden, skal klipe og lime den inn i bloggen nå :))

MO9CA sa...

Har du mønster på selbusokker til baby?