fredag 31. mai 2019

Episode 1 i Hanne og Hildes Heimstrikka

Denne nyheten har jeg gledet meg til å blogge en stund altså. Jeg og ei venninne (hun som også har garnkjøpestopp) har lenge hatt planer om å lage en strikkepodcast. Nå er første episode ute, og det er bare så spennende. Vi må ærlig innrømme at vi rett og slett har fått inspirasjonen av alle de andre flotte strikkepodcastene som fins på youtube.

denne linken kan dere finne vår første episode. 
Kanalen vår heter: Heim Strikka. 

I første episode skravler vi litt om hva vi liker å strikke på, hvilke prosjekter vi har på pinnene, og ikke minst vårt garnslankeprosjekt. 

Vi viser frem litt prosjekter som vi har strikket fra tidligere. Jeg visste blant annet frem dette Hjertebladsettet fra Lene Holme Samsøe sitt hefte Babystrikk på pinne 3 nr 03. 

Link til prosjekter jeg snakket om i episoden:  

På pinnene til Hanne: 

Link til prosjektene Hilde snakket om:

Håper flere av dere klikker dere inn på videoen og ser på skravlingen vår.  
Beklager litt mumling fra undertegnende i første episode. Jeg skal prøve å skjerpe meg til episode to. 

8 kommentarer:

Huldr sa...

Kjempeartig podcast! Og veldig inspirerende at dere snakker om garnkjøpestopp og muligheter :)

Bodil sa...

For eit flott sett i nydeleg farge. Gratulerer med podcast. Så gøy, og så flinke de er :)

Bundingen sa...

Jeg hadde dessverre problemer med å høre hva dere sa selv med høreapparat, men satser på at det blir bedre til episode 2.

Klem fra Ingunn

Flowermouse Design ❀ Lone sa...

Gratulerer med podcast!! Veldig koselig å se og høre deg!!! Var veldig bra å få litt input til garnslanking... Så fint sett du har laget :-)
Håper lyden kan bli litt høyere - den forsvinner nesten innimellom. Så gøy å høre dere!!!!!

Barwitzki sa...

Super... gratulerer med podcast... også.
Gøy å høre og å se dere :-)))
Hilsen fra Viola

Elisabeth sa...

Veldig bra! Og så flott at du legger linker til de omtalte prosjektene på bloggen :) Gleder meg til mer.

Marit sa...

Veldig bra podcast. Interessant rett og slett. Gratulerer. Følger spent med videre 🌼👍😀

Brit Strikkenerd sa...

Så artig å finne deg, fant ut at det var deg før jeg sjekket bloggen!
Håper på flere episoder og lykke til videre!!