torsdag 10. september 2009

Jente votter i restegarn

Nå er jeg virkelig i vinden med å bruke opp restegarn. Jeg klarte faktisk å gå forbi et garnsalg i går, dere kan tro jeg var stolt da. Til trøst for meg selv la jeg bort skolebøkene for dagen, og strikket et par votter i stedet. Vottene er str 7-9 år, men jeg tror de er i smaleste laget for det. Jeg er ikke sikker, får prøve de på mitt fadderbarn på 6 å se om de passer til henne. De er strikket i Østlandsgarn. Jeg er veldig glad i toving, og har noe mer restegarn igjen fra Østlandsgarn så det blir nok flere vottepar, eller sokker fremover.

19 kommentarer:

Maria sa...

Kjempefine! Nydelige farger du har valgt :)

Rigmor sa...

Flotte! Likte de friske fargene, kommer til å friske opp vinteren!
Utrolig flink som går forbi ett garnsalg.. det hadde jeg aldri klart. Skjønner godt at du måtte legge fra deg skolebøkene litt da ;)
Ha en flott dag!

Midtbo sa...

Så søte votter! Godt å få brukt opp litt restegarn ja :).

Nattfiol sa...

Så søte de ble!

Håper de passer ;-)

Tino sa...

Kjempefine votter i flotte farger!
Får håpe de passer, ha en fin dag :)

Elins Strikkeri sa...

Kjempestilige votter, godt å få brukt opp litt restegarn!! Ha ein fin dag:)

Hanne sa...

Så flotte votter!
Jeg har Østlandsgarn i alle regnbuens farger liggende, kanskje tova-votter var en idé. Bruker du oppskrift?

Elin sa...

Kjempe flotte friske farger :D

Wenche/chawo sa...

For noen nydelige votter ,du har laget i restegarn.Herlige farger på dem.

Galadriel sa...

Så utrolig søte de ble - fargene er nydelige sammen!

June sa...

Så utrolig flotte :):):):)

medina sa...

Virkelig fine votter. Ingen kan se at dette er restegarnsvotter.

Brit Strikkenerd sa...

De ble kjempe søt. Hærlig med gule barnevotter!!Lett å finne også både i barnehage og skole

wigdis sa...

Nydelig votter og så fine farger. Flott måte å bruke litt restegarn på.
Ha en fin helg.

Miriam sa...

Så flotte votter,friske farger!

Helen Brekke sa...

Å! KJempesøte votter du har strikka!
Og så flink som går forbi eit garnsal, det gjorde eg og her om dagen. Sjøl om det var garn i fargane eg ville ha! *stolt*

Ruth sa...

Så søte vottar du har strikka!

Ann Karin sa...

Halledussen!! Søte votter i fine farger. Har det på samme måte som deg. Når det gjelder gåforbi garnsalg.Vanskeligt,men skjønt, når eg kommer hjem å ser alt garne som ligger. Eg trenge absolutt ikke mer til lageret.
Ønske deg ei fine helg.

KRØLLEMIKKEL sa...

Så flotte votter. Utrolig deilig følelse å bruke opp restegarn.
God helg!