lørdag 12. september 2009

Regnbuevotter

Da har jeg nok en gang denne uken vært flink og brukt av garnlageret mitt. Jeg har strikket Regnbuevotter. Synes det var en lur måte å bruke opp rester på siden jeg har utrolig mange små stubber med garn i alle slags farger i østlandsgarn. Østlandsgarn er virkelig blitt en favoritt hos meg, synes resultatet blir så bra når jeg tover det. Vottene er strikket i størrelse 7-9 år, og jeg håper at en eller annen liten prinsesse kan bruke disse.

Jeg har også vunnet garn fra Anette's blogg. Hurra for det. Jeg vet ikke helt hva jeg skal bruke alt garnet til, men det svarte og grønne garnet skal bli votter (sjokk).

21 kommentarer:

Brit Strikkenerd sa...

De ble utrolig hærlige Hanne. Ble kjempe glad av å se de fargene i dag på denne gråe gråe dagen i trøndelag!!

Kristine sa...

Så lekre votter du har laget i det siste. Fint å få brukt opp litt restegarn..

takk for utfordringen;)

chocolatehead sa...

Votter til å bli glad av! Kjempefine :)

Tino sa...

Så flotte de ble! Lurt å bruke opp restegarnet, det må jeg prøve å få gjort også.
Ha en fin kveld!
Klem Tino :)

Wenche/chawo sa...

Kjempefine votter i friske flotte farger.

Hannes hage sa...

Så praktfulle regnbuevotter. Klare, flotte farger. Votter en blir skikkelig glad av å se på.

Marianne sa...

Nydelige votter! En god ide som jeg tror jeg må kopiere!

Rapunsel sa...

De ble kjempefine!! De gule fra forrige innslag var bare helt rå!
Du har blitt en kjempeflink Strikkerske.

Hedda sa...

Takk for kommentar på bloggen min, du har også ein fin blogg! Og regnbuevottane må ein jo bli i godt humør av! Passar bra på ein dag med slaps og sørpe :)

Hanne sa...

Åh, enda flere votter til å bli i godt humør av!

Beate sa...

Disse vottene var kjempe flotte Hanne! Skikkelig gladvotter!

Husmora Torunn Husbyn sa...

Skikkelig gladvotter! :-)
Artig å strikke småting som går fort! :-)

Kristin =) sa...

Så fine sokka !
Freska farga ;)

Kristin =) sa...

Ment votta :p

Chatrine sa...

Kjempe fine votter! Fargene var helt utolig fine sammen, skikkelige gla farger!

Ann Karin sa...

Åj,åj,åj tøffe fargerike votter.
Det var sannelig ein go ide.
Kansje eg sko laga noe sånne til jentene. Få vekk noe rester her også.

Ønske deg ei fine helg.

Elins Strikkeri sa...

Skikkelig flotte votter i riktig gladfarger!!Vil ønske deg ein fin lørdagskveld:))

sissels sa...

Tusen takk for kommentaren på bloggen min -hyggelig det.
Det er så herlig å bruke av garnet man har i hus, der er jeg også for tiden.
Flotte farger du har på begge de to votteparene du har strikket/tova.

Miriam sa...

Så flotte regnbue votter!

AA sa...

Jeg har blitt så inspirert av disse vottene dine, når lysten kommer over meg skal alt Viking restegarnet ofres til regnbuevotter-prosjekter :)

Unknown sa...

Kjæmpefine votta! Koss pinnestørrelse bruke du på tova votta i østlandsgarn?