fredag 8. mai 2009

Boinnings kårgo og prinsesse besøk

Jeg må bare legge ut et bilde av min såkalte "boinnings kårg" på godt hemnværsk, eller strikke kurv som de fleste andre har ville benevnet det som. Denne fikk jeg i år 2000 av min kjære farfar. Er utrolig stolt av denne, og den betyr veldig mye for meg. Den er ikke kun pen, men det betyr også veldig mye at jeg fikk den av farfar. Han var tydeligvis framsynt og så en strikke fantiker tidlig han. Ellers så forbereder jeg meg for tiden på prinsesse besøk, og jeg har gjort en del innkjøp deretter, som seg hør og bør når en skal ha finfint besøk.

3 kommentarer:

Nina sa...

Så stilig det ble med kårga di!
Prinsessebesøk, ja! Da må man forberede seg vet du ;)

Hanne sa...

Ja, den er skikkelig real, og ikke minst stilig ;) gjør seg hos en bonderamp som meg. Gleder meg utrolig til besøk så det må forberedes vettu :)

Et lite knips sa...

Den korgen var jo bare nydelig. Du er heldig som har fåt så fin gave. Sånn vil jeg også ha he he...
Takk for koselig hilsen i bloggen min. Ha en fin dag videre!