fredag 22. mai 2009

Nye bloggvenner

Jeg har endelig somlet meg til, og ordnet meg profil på hobbyboden.com. Etter det har jeg besluttet å begynne et nytt og bedre liv som blogger. I den forbindelse har jeg startet å forsøke å rekruttere lesere til min egen blogg, ved å bli flinkere til å kommentere andre blogger jegbesøker og liker. Foreløpig har det resultert i to-tre koselige henvendelser tilbake. Håper det blir flere etter hvert. Målet er å kommentere en ny blogg hver dag. Enkelte dager er jeg flink og kommenterer mange, mens andre dager går det litt tregere, så det går vel opp i opp, og jeg når nok målet mitt samlet. Alle er i hvert fall velkommen til å kommentere på bloggen min. Jeg hverken biter eller skriver stygge svar tilbake. Alle kommentarer mottas med takk :D

I dag har jeg hatt kjempe koselig besøk av verdens beste "storesøster", og min strikke mentor nummer 1. Jeg legger ved et kjempe skjønt bilde fra dagen. Mine søte "tantebarn" som løper i blomsterengen.

Sånn hobby messig holder jeg fortsatt på med den jakken jeg skrev om i et tidligere innlegg. Ser frem til at den er ferdig, da den gir meg lite strikkelyst. Tror det har noe med at jeg ble litt misfornøyd med den forrige jeg strikket av samme mønster. Når en strikker hvitt kommer jo alle ujevnheter frem, og det passer dårlig for en perfeksjonist. Har vasket den nå da så den ble i hvert fall ikke værre.

God helg til dere alle, jeg skal tilbringe helgen på jobb med koselige kollegaer.

3 kommentarer:

June sa...

Åh, så koslig bilde :)
Og jeg er en trofast leser Hannemora mi :)

Hanne sa...

Tusen takk for det Junemor :D Ja, jeg verdsetter deg og mine andre faste lesere. Og jeg er trofast lester på den flotte bloggen din :D

Nitus sa...

Takk for hilsenen i bloggen min.
Jeg ser at du også strikker babyklær, og jeg også tenker på neste prosjekt når jeg holder på med noe som går ekstra sent å bli ferdig med,og tynt garn foreksempel:-)