torsdag 15. januar 2009

Opprydding

Jeg har en egen mani for å kjøpe nytt garn. Derfor tok jeg affære i dag og anskaffet meg mer oppbevaringsbokser for garnet. Det var virkelig nødvendig. Det skal også sies at dette er kun noe av garnet jeg har, for dette er det garnet jeg har i Trondheim, men har har også en hel del i Hemne også. Tror faktisk jeg har mer der. Tidligere har jeg organisert strikke pinnene. Meget praktisk å ha de på et sted så jeg slipper å lete kåken rundt for å finner riktig pinne.





Legger også med et bilde av et søtt par mini sokker jeg har strikket. Kommer vel flere av denne sorten, det ble nemmelig igjen en del garn etter marius genseren til Knut Olav.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Smart altså!!
Dama som har det i orden!!

Hanne sa...

Hehe vet ikke om det er så utrolig i orden, men det er bedre nå i hvert fall, kjekke esker kjøpt på ikea :)

Anonym sa...

Ber å ha d organisert der enj i frysarn ;)