onsdag 14. desember 2011

Julekalender del to

Det er etter hvert blitt mange pakker. Blir fort det når man har to kalendere. Jeg viser derfor frem siste halvdel av kalendergavene i dette innlegget. Tusen takk damer, dere er kjempe flotte. Jeg er virkelig helt overveldet over de fantastiske gavene jeg har fått. Tone har virkelig fått med seg at yndlingsfargen min er lilla og Nina har ivaretatt min hobbyinteresse, fantastiske kalendere begge to. Tusen tusen takk, kan ikke få takket dere nok.

Fra Tone M
13. Desember: Sykit med lilla trådsneller
14. Desember: Store lilla julekuler.
15. Desember: Mariusrefleks.
16. Desember: Verdens smarteste strikkeduppedings som inneholdt saks, målebånd, maskemarkører, trådskjærer, pinnestoppere, heklekrok med to kroker, nål og omgangsteller.
17. Desember: Fancy sjokolade.
18. Desember: Hjemmestrikket klut, oppvaskkost og grytekluter.
19. Desember: Nyyyydelig garn i Hannefarger og oppskrift på Northman mittens.
20. Desember: Lilla eggklokke
21. Desember: Drops, ullnåler og lilla målebånd
22. Desember: Duftelys
23. Desember: Flax lodd og noen edle dråper
24. Desember: Designer strikkekrus

Fra Nina
13. Desember: Søt soppvaskeklut og såpe.
14. Desember: Mappe med fine oppskrifter.
15. Desember: Servietter og stoffbiter.
16. Desember: To nøster arwetta.
17: Desember: TREEEE nøster cascade 220 i nydelig grønnfarge. Jeg dåner rett og slett.
18: Desember: Rosa lys og lilla lysestake.
19. Desember: Snop og en herlig liten boks.
20. Desember: Garn i ull og nylon.
21. Desember: Oppskrift og garn til søt ugle
22. Desember: Votteoppskriftbok, Latvia mittens.
23. Desember: Votteoppskrift og to nøster tynn alpakka
24. Desember: Oppskrift på Livsstykke og herlig lilla garn for å strikke jakken.

1 kommentar:

Tino sa...

Så fine gaver, og så gøy å bytte kalendere.
Ønsker deg en fortsatt fin førjulstid.
Klem T