tirsdag 1. desember 2009

And the winner is .........

I dag er det første Desember. Jeg elsker denne dagen. Nå kan jeg spise marsipan, pepperkaker og drikke julebrus med god samvittighet. I dag er det også den store konkuranse treknings dagen. Jeg skal holde dere på pinebenken til litt lengre ned i innlegget. Fordi jeg har nemmelig fått en utfordring fra Brit.

Skriv tre ting du husker som om det var i går:
1. Telefonsamtalen med min bonus storesøster Nina der hun spurte om jeg ville være fadder til hennes nyfødte datter Oda.
2. Da jeg som seksåring sprang forskrekket og oppstemt inn til farfar og meddelte forundret at jeg snart skulle begynne på skolen (han virket ikke like forundret).
3. Da jeg og en av mine beste venninner snakket oss til toppkarakter i matte muntlig på
ungdomskolen.
Skriv tre ting du misliker:
1. Mobbing
2. Respektløshet
3. Bilister som ikke bruker blinklys

Skriv tre ting du liker godt:
1. Strikking
2. Å gå tur i fine naturomgivelser
3. Være sammen med gode venner

Skriv tre blogger du besøker daglig:
Chocolatehead, PludreHanne, og Rapunsel. Fantastiske blogger alle tre.

Skriv tre sanger du hører på for tiden:
1. Shadowside med a-ha (jeg hører nesten kun på A-ha for tiden, så å velge en sang er nesten umulig).
2. Når Himmelen Faller Ned med Anne Grethe Preus i håp om at snøen skal dale ned i adventstiden.
3. Kanskje kjæm nissen med DDE. Som trønderpie må jeg jo ta med DDE, og deres juleplate har utrolig mange fine melodier. Liker moralen i denne sangen spesielt godt. Vi må ikke glemme julenissene rundt oss selv om det ikke er desember.

Skriv tre tv-program du følger med på:
1. Greys anatomy
2. Two and a half men
3. Jakten på kjærligheten
Jeg har også vært så heldig å få to awarder, av Brit og Mette.

Jeg vil gi awarden videre til fem stykker (synes 15 var litt mange), og vil også utfordre dem til å ta utfordringen ovenfor så vi kanskje blir litt bedre kjent.

Du bedåre - En kjempe fin blogg med strikkerier etter min smak.

Ullent eventyr – En av mine nyeste oppdagelser i bloggverden. En kjempe fin blogg, som reddet meg i forhold til hvilken vest jeg skal strikke til meg selv i romjulen.

PludreHanne http://www.pludrehanne.blogspot.com/ for alltid gode tips om mye og mangt, og fantastiske bakeoppskrifter.

Tinos for fantastiske gode interiørtips

Chocolatehead – super fantastisk strikkeblogg

Jeg vil også takke for kjempe bra deltakelse på konkurransen min. Jeg er helt overveldet over responsen på denne konkurransen. Jeg har fått så mange koselige tilbakemeldinger og blir helt rørt av det. Mange nye blogger har også dukket opp i min verden i forbindelse med konkurransen, noe som er kjempe koselig. Tusen takk alle sammen.
Trekningen ble foretatt på tradisjonelt vis, med navnelapper og en mor som trør til som trekker.


På lappen stod det:

Gratulerer til blomsterpiken som er vinner av min konkurranse. En av mine absolutte favoritt blogger. Litt ekstra stas at en blogger jeg beundrer sånn vinner. Send meg en mail med adressen din til Hannest@live.no, så vil du motta en overaskelse i posten.


8 kommentarer:

Hanne sa...

Tusen takk, Hanne, for både utfordring og award. Denne utfordringen har vært innom bloggen min (19. oktober), så jeg svarer ikke på den på nytt, men takk for fine ord om bloggen min!
Pludrehanneklem

Hannes hage sa...

ÅÅ, så koselig innlegg. Her var mye artig å lese.

Margrethe sa...

Hurra! *hoppeogdanse*

chocolatehead sa...

Tusen takk for award og utfordring! Trenger et dytt bak med bloggingen, og dette inspirerte! Blir nesten litt flau når jeg nevnes som en av de du besøker daglig...jeg som har sånn bloggtørke for tiden! Men nå blir det full skjerpings :)) Skal svare på utfordringen, men kan ikke garantere at det blir idag ;)

Og gratulerer til Blomsterpiken som vant! :))

amylin sa...

Gratulerer til Blomsterpiken og gratulerer til deg for award!

Fidus sa...

Ha en lott førjulstid! Og malingsprosjektene dine var bare flotte! Vi har noen hylleting som vi skal male ( dvs meg- Mannen vil nok protestere siden han malte de første gang ( for 10 år siden)). Hvitt er en flott farge!

duBedåre sa...

Tusen tusen takk for Award!! Glad og stolt!

Anonym sa...

ma sjekke:)