onsdag 2. juni 2010

Heklet pynteteppe

Dette teppet har ligget ferdig en stund. Helt siden påske faktsik. Jeg begynte på det av garn jeg fikk i påskekalenderen fra Brit, og garn fra lageret. Grunnen til at jeg ikke har kunnet blogget dette før er at den lille nye verdensborgeren som skulle ha det kom ikke til verden før 18 mai, og jeg har ikke fått truffet henne før i dag. Teppet er heklet som en stor oldemorrute på grunn av monteringsangst. Teppet er ment som et pynteteppe til vognen, og er derfor ikke større enn ca 60x60cm.
Garn: Østlandsgarn
Heklenål: 4,5

Målet for sommeren er å foreta litt fotografering ute. Akkurat nå holder jeg på å montere et UFO teppe, og når det blir ferdig skal jeg ta det med ut for å ta noen sommerlige bilder.

16 kommentarer:

Daria sa...

nydelige farger:)kjempefint teppe!!!

Vilma sa...

Så fint det er ,sikken et arbejde :-))

Linda sa...

Kjempe fint teppe:-) Jeg må ut å kjøpe meg garn til et teppe snart. Gleder meg til å begynne når jeg ser hvor fint det kan gjøres:-)

Silje sa...

Nydelig var det. Flotte flotte farger :D

Wenche/chawo sa...

Herlig teppe i nydelige farger.

Elins Strikkeri sa...

Skikkelig fint teppe i flotte farger:))

Veronica sa...

Veldig flott teppe!! Heldig liten nykomling som har ei som deg! Ingen gave kan måles med denneslags! Masse tid og kjærlighet i alle maskene!:)

Siren sa...

Helt nydelig, og kjempefine farger:)

GURO sa...

nydelig farger...

Mette sa...

Lekkert og lilla er ein gild farge.

Elin Osa Søreng sa...

Så flott teppe!! Nyydelige farger!
Ha en flottfin kveld, hilsen Elin.

Beate sa...

Kjempe flott teppe i flotte farger. Kjekt med anna en lyserosa og lyseblått til baby :)

Marit sa...

Fint teppe! Veldig greit å hekle rundt og rundt ja, slipper litt billigere unna, enn med små ruter, og av og til er billig bra :)

strikkedilla sa...

Kjempefint teppe med flotte farger.

Rapunsel sa...

Så nyyyyydelige farger!!!
Nå fikk jeg lyst til å hekle igjen også ;)

Iris sa...

Kjempefint:))